الخميس، 3 سبتمبر 2009

عرفان و تقدير ,,,,وعلى الله يطمر

من منطلق أحقاق الحق ....
ونسب الفضل الى أصحابه ...
أحب ان أشيد بكل من دعمنى بكلمه طيبه ...
و أشاد بما أكتب ...
رغم انى عارفه انى لاأستحق ربع ما قيل ...او يقال
و أخص بالشكر والعرفان
الباشمهندسه ساره صاحبه مدونه قالت ساره
بصراحه ماكنت هذه المدونه ترى النور لولاها
هى التيكنيكال سبورت يا جدعان بجد ....
وأحب اقول لأى حد داخل المدونه بقصد ...او بدون
ان الحبل حبلو ...ويتسع لكافه الافكار والانتماءات ...
وانك تسيب مشبك معناها انك بتثبت وجودك ...يعنى بتشارك بالرأى
وزى ماقال برنارد شو

إذا كان لديك تفاحة ولدي أنا تفاحة أيضا وقمنا بتبادل التفاحتين ـ إذن ستكون لدي كل واحد منا تفاحة واحدة أما إذا كانت لديك فكرة ولدي فكرة وقمنا بتبادل الأفكار ستكون لدي كل واحد منا فكرتان أو رأيان.


2 Comments:

  1. Sarah said...
    اولا شكرا يافدوى على البوست اللى منور بيه اسمى ده
    واى خدمى يافندم

    وانا احب احط تانى مشبك ف مدونتك
    وكما قال شكسبير
    فإننا نملك العين التي يدهشها الجمال وينقصنا اللسان الذي يمكنه التعبير

    ولا اخص الجمله بالجمال ولكن عن كل شئ

    فالتعبرى كما يحلو لك

    شوفتى اللغه العربيه الفصحة لايقة عليه

    ربنا يوفقك
    فـدوى فـريد فتحى said...
    يا بنتى ده انتى المعلمه اشكالنا العربى
    انا عاوزاكى بقى كل حبه تطلى كده وتشوفى المشابك
    انتى عارفه الهوا ممكن يعمل ايه فى الغسيل بدون مشابك

Post a Comment